Llistes provisionals Instituts

S’han publicat les llistes provisionals amb les puntuacions per anar als instituts.
Pots consultar les llistes a l’entrada del col·legi (Secretaria) o trucant al col·legi 971 730522
Us recordem que el període de reclamacions és del 13 al 15 de maig.

MERCADET SOLIDARI

El 23 d’abril, durant la celebració del dia del llibre, el CEIP SON PISÀ ha creat un Mercadet Solidari. Els alumnes vendran les manualitats que han realitzat a les aules i llibres de segona mà.
Tots els diners recaptats aniran destinats a l’organització AMITÍCIA.
El dia 23… Llegeix més»

Matricular als Instituts

Estimades famílies dels alumnes de 6è d’Educació Primària del CEIP SON PISÀ comença el procés per matricular els alumnes a l’Institut.

Ha sortit publicat el calendari del Procés d’adscripció que han de fer tots els alumnes de 6è EP per garantir-se una plaça a un dels… Llegeix més»

Contacontes 4 anys

El dia  18 de març a les 10:30 tenim un CONTACONTES a les classes de 4 anys d’Educació Infantil.
Convidem els pares que vinguin a gaudir amb els fills i filles d’aquesta activitat.
Si teniu algun dubte podeu preguntar a les tutores.
ANIMA’T serà divertit.

Alumna violinista

Aina alumna de 3r d´Educació Primària està aprenent a tocar el violí. Ha portat el seu instrument a classe de música perquè els seus companys vegin l’instrument i les parts que té. I com a gran final ens ha interpretat unes cançons.
MOLTES GRÀCIES AINA
Llegeix més»

Flexihabilitat

A Educació Fisica hem practicat la Flexihabilitat. És una barreja de flexibilitat i habilitats que pots fer si tens una bona flexibilitat. Ha estat didàctic i alhora divertit. Però ens feien molt mal les cames.

Contacontes 2n

Canvi de data: Dimarts 27 de febrer
El divendres 23 de febrer a les 11:30 tenim un CONTACONTES a la classe de 2n EP.
Si teniu algun dubte podeu preguntar a les tutores.
ANIMA’T serà… Llegeix més»